منصوری در ژنو 2013 – قسمت دوم
 
classic car
 
چهار شنبه 5 / 1 / 1392برچسب:, :: 23:29 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

هم اکنون منصوری یکی از بزرگترین نام ها ی تیونینگ است و با محصولات خود توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر جهان برای خود دست و پا کند . مطمئنا تجربه منصوری باعث شده تا استالونه ی جدید به مراتب زیباتر از استالونه ی قبلی از کار در بیاید . این بار منصوری با اضافه کردن قسمتهایی که بهترین کیفیت را دارند چهره ای متفاوت به فراری برلینتا F12 بخشیده است . منصوری همچون سایر محصولاتش از لباسی کربنی برای این مدل بهره برده ، اما در این محصول برخلاف کارهای منصوری در ژنو 2012 از استفاده ی بیش از حد  فیبرکربن خبری نیست .

مهمترین تغییر که برلینتا پس از ایستادن مقابل آیینه به خود دیده تغییر در نمای جلو است . منصوری سعی کرده با اضافه کرد حفره های کربنی برروی کاپوت ، سپری با طراحی جدید که ورودیی هایی بزرگ در دل خود جای داده و همچنین اضافه کردن اسپویلری برای ایجاد نیروی رو به پایین ، نمایی متفاوت ایجاد کند که به حق در این زمینه استادانه عمل کرده است .در نمای جانبی رینگ های 5 پره سبک 21 اینچ در جلو و 22 اینچ در عقب  با طراحی جدید  در کنار رکاب های جدید از مهمترین تغییرات است . در نمای عقب اضافه شدن بال کوچک و جایگزینی قطعات کربنی و خروجی های اگزوز با طراحی جدید قابل توجه هستند .

در قسمت فنی هم تغییرات مهمی اتفاق افتاده است . منصوری با دست کاری ECU و استفاده از سیستم اگزوز اسپرت ، توانسته 35 اسب بخار به این ایتالیایی اضافه کند و قدرت موتور 12 سیلندر 6 لیتری را از 740 اسب بخار به 775 اسب بخار برساند . پس از این تغییرات میزان گشتاور هم با 35 نیوتن متر افزایش به 725 نیوتن متر رسیده است . مهمترین نقطه ضعف این محصول رنگ آمیزی کابین است که هیچ تناسبی با طراحی متفاوت بیرون ندارد اما با این حال این نوع رنگ آمیزی همچون دیگر محصولات منصوری به سفارش مالک خودرو صورت گرفته است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 16988
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1